tisdag 6 januari 2015

När man längtat efter varm choklad!

Hej :)

Dagarna passerar så fort nu och med alla helgdagar blir jag lite yr på dagarna. Onsdagarna känns som fredag och fredagar känns som söndagar. Helgerna försvinner lika fort som dem kom, känns som man inte hinner något alls. Det är ingen ordning alls :) Hur känner ni det? Är det bara jag?

Igår kände vi iallafall att syrenivån måste tankas, man mår så mycket bättre när man får friskt syre i lungor och kropp. Jag kan ju inte gå med Gucci själv mer så det är helt perfekt när Frank är hemma så vi kan gå allihop. Får så dåligt samvete annars när jag går ut med Savanna och Gucci får bli hemma :( Och tur var det denna gång eftersom vi mötte hundar.

Det var riktigt kallt ute och vinden bet verkligen i kinderna. Men vi var förutseende och hade klätt oss rejält, men t o m Savanna tyckte det var lite för kallt...trots att hon var bäst klädd av oss alla. Solen visade sig några gånger och gav oss lite värme, men de kalla vindarna rår ingen på.

Efter rundan gick vi hem oss gjorde varm choklad med vispgrädde och marshmellows (hm,  stavningen?).

Så gott det var! Vi äter det alldeles för sällan, vet faktiskt inte varför?

Här ser ni oxå våra nya kaffekoppar, hade bara 2 kvar av de svart och vita :( hade gärna köpt av dem igen men de finns inte kvar. Men jag är jätteglad för mina nya muggar och det är 3 olika mönster på dem men alla i samma färgsättning.  Kul med lite färg. Väldigt goda och dricka ur :)

Idag har det varit mycket musik på schemat, har massor att träna in. Så tog fatt i en del idag. Tränade en massa dragspel oxå, men det borde jag nog inte gjort.


Min hand värker som attan nu och tycker den blivit mycket rödare än tidigare idag. Jag försökte ändå hålla på ett sådant sätt att det inte tryckte direkt på där jag slagit mig, men det räcker väl med minsta  ansträngning gissar jag. Bör nog vila den men har verkligen inte tid till det :(

Förresten så vill jag rekommendera fler filmer till er, The Hunger games! Det finns 2 st ute, The hunger games och The hunger games catching fire. Båda är jättebra och jag rekommenderar att ni först ser 1an annars förstår man inte 2an riktigt.  En 3a  finns oxå och den går på bio för tillfället, ser fram emot att se den oxå.

Nu börjar jag bli nannig  så dag att hoppa i säng. Ta hand om er.

Natti natti 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar