fredag 23 januari 2015

När man vill ge ett livstecken!

Hej hopp!

Hur har ni det?

Kom mest för att visa att jag inte glömt er och att jag lever. Sitter på gympan så passar på att skriva några rader snabbt. Det är lite tungt just nu, mycket som pågår. Savanna strular med sömnen som attan så jag är väldigt trött :( Sen mår jag inte så bra p g a lite annat personligt, så vi får se hur det blir med bloggen. Jag tycker egentligen inte om att skriva en massa tråkigheter här, därför blir det ibland att bloggen blir lite åsidosatt tyvärr. Svårt att skriva positiva inlägg när man är ledsen och deppig. Jag har faktiskt alltid haft väldigt svårt för det där, att säga att man mår bra när man egentligen mår skit!

Ska försöka återkomma snart iaf om vårt besök på Disney on Ice. Vill även skriva inlägget om sköldkörteln, tror väldigt många kommer ha nytta av det. Jag skrev ett inlägg om Kalium för många år sedan och det är det mest lästa av mina inlägg. Flera tusen har haft nytta av det inlägget, det känns bra. Det inlägget hittar ni här.

Nåja, efter gympan ska vi träffa Emma, lilleman, Colin och flickvännen. Det ser jag jättemycket fram emot, behöver omge mig själv med mycket kärlek för tillfället. Ja, det behöver man ju alltid :) men just nu lite extra känner jag.

Hoppas att ni mår bra! Har den utlovade vintern kommit till er än? Inget tecken här iaf, idag skiner dessutom solen. Underbart!
Ta nu hand om er, hoppas vi ses snart!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar