lördag 10 januari 2015

Underbara rean!

Åhhh, så mycket fint jag har hittat på Modestos rea. Vill ha, vill ha, vill ha! 
Jag bara måste dela med mig av några guldkorn!




Kolla in denna Audrey Hepburn klänningen, sååå vacker. Ryggen är så stilfull och spetsen gör den sådär lagom romantisk, en riktig drömklänning helt enkelt!
Finns här.


Den här glittriga lilla saken är inte heller så illa. En riktig scen eller partyklänning!
Finns här.


Jag älskar jumpsuits, snyggt både till fest och vardags. Man är alltid klädd i en jumpsuit, och hur smart är det inte med byxa och topp i ett :)
Här hittar ni den..


Supersnygg byxa från Vintage by Fé som gör både supersnygga och bekväma kläder. Några av mina favvekläder kommer just därifrån.
Dessa snygga hittar ni här.


Snyggaste koftan hittar ni här.


Och denna!!! Såååå snygg!
Skinnjackan, jackan som passar till allt. Och ju längre man har den desto snyggare blir den.
Här finns den.


Och den höga skinnstöveln, så snygg och tidslös. Dragkedjan bak gör den dessutom ännu snyggare. Och precis som med skinnjackan blir den bara snyggare och snyggare med tiden. Finns både i svart och brunt.
Dem svarta hittar ni här.



Och sist dem fina ljusbollarna från Iris Lights! Dem finns i massvis med färgkombos och ger verkligen ett jättefint sken. Savanna har en slinga i sitt rum fast i en annan färgkombo, funderar på att inskaffa en till storarummet oxå.
Denna färgställning hittar ni här.

Och hela rean hittar ni här

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Tjngeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar