onsdag 11 februari 2015

När det känns som något saknas!

Ja, och det är ju ni! 
När tiden går och jag inte har bloggat så känns det liksom tomt. ..en liten klump rör sig i magen och påminner mig om att något inte stämmer :(

Skrev faktiskt detta igår, hela inlägget! Men när jag skulle publicera hängde det sig och när det sen "släppte" visade det sig att hälften inte kommit med och jag får skriva om igen :( Bläää, sååå irriterande. Och det var redan sent och jag var redan trött så orkade inte då, så nu är jag här och ska skriva om och klart!

Hej förresten!
Hur mår ni?
Jag saknar er!

Här har det varit full rulle, lite mer än vanligt faktiskt. Fredag var gympadax, äntligen fick Savanna använda sina nya frost gympabyxor :) 


Hon var väldigt okoncentrerad denna gång, kanske var det eftersviterna från förkylningen. Men mest av allt tror jag att det berodde på vad vi skulle hitta på efter gympan.
Savanna fick komma ut flera gånger för en s k liten paus. Normalt försöker jag passa på att blogga denna stund som jag har när hon gympar, men denna gång gick det inte alls.

Efter gympan var det bestämt att vi skulle träffa Gulle. Först skulle vi till Toys'R'Us och Savanna skulle få välja en leksak eftersom hon varit så duktig och slutat med nappen. Efteråt åkte vi bort till Eko och började med att fika på röda pölser :) Sen gick vi runt där till dem stängde och det var tid att hämta lilleman.

Jag skulle nämligen passa plutt fred till lördag och Emma bor så nära Eko, så det var lika bra att hämta honom direkt. :)

Savanna med sin nya självvalda leksak.



Älskade busungar :)

Så jag passade lilleman över natten fredag till lördag. På lördagen kom Emma och vi spenderade dagen med mys, god mat och Mellokväll.

Vad tyckte ni om Mello?
Kollar ni Mello överhuvudtaget?
Jag älskar Mello och gillar att det pågår i flera veckor, så man får massor av glitter, glamour och musik. Tyckte väl inte första deltävlingen var någon höjdare, ingen sådär som stack ut riktigt. Men gillade första tjejen och gillade Jessica, Jessica gick vidare men tyvärr inte den första. Programledarna var bra men den där Filippa Bark förstår jag mig inte alls på...kanske är det åldern hahahaha.

Måndagen kom iallafall med en massa kul och lek och kärlek, kommer ett eget inlägg om detta :)

Igår, tisdag, spenderades lungt. Behövdes efter en hektisk helg och en lekfull måndag. Lite städ och tvätt, utestund med sandlåda och gungning och sen bokläsning. Mat måste vi ju ha och vi fortsätter i Paleo temat. Savanna är väldigt hjälpsam för tillfället och kommer själv och frågar om hon får hjälpa till :) nu finns det ju mycket mer hon kan hjälpa till med oxå så det är kul, roligare när man gör saker tillsammans ju.



Det blev Paleopizza som var jättegott.
Det känns verkligen jättebra när man ätit för man blir inte sådär tung och däst efter maten, dessutom har jag märkt att man håller sig mätt längre. Ska bli spännande att se vad detta leder till. :)
Håller dessutom på att rensa kroppen från slagg och gifter för tillfället och min mage är inte alls så uppblåst för tillfället. Så himla skönt!

Nu är det iaf onsdag och idag står det mer städ och tvätt på schemat. Lite dragspelsspelande ska det oxå bli, ett bad och ev hinna sy lite. Hoppas ni har det bra och att vi ses snart igen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar