tisdag 17 februari 2015

När det var längesen man hade så ont!

Fy, vad jag mår dåligt! :( Det var mycket mycket längesen jag mådde så här dåligt. Jag har så vansinnigt ont i min kropp, och igår låg jag bara rakt upp och ner och grät av smärtorna. Jag blev påmind om hur fruktansvärt ont jag hade förr, ALLTID, 24 timmar om dygnet. Jag har fortfarande ont men inte alls i samma kaliber. Förstår inte ens hur jag har stått ut!

Gårdagen började bra men efter jag badat Gucci blev jag så kass så det bara var att gå och lägga sig. Gårdagen känns bara som ett blurr, även dagen...iallafall till efter 16 när jag hade fått sova 4 timmar.

Halsen känns tjock och öm när jag sväljer, febern har kommit och gått. Och så den hemska värken :( Jag är jättesvag och orkar inte vara upprätt några långa stunder, och det går sakta när jag ska ta mig fram. Och så varvar jag svettningar med frysattacker. Tycker faktiskt synd om mig själv :(

Jag har massor att göra, både med musiken och ugglor. Trodde det var måndag idag, har tappat en hel dag på vägen. Blev sååå besviken när jag insåg att det var tisdag, behöver alla dagar.

Men, ska verkligen försöka inte stressa upp mig. Tar bara ännu längre tid då att bli frisk. Får ta dagarna som de kommer helt enkelt. Skulle behöva en dusch oxå, men orkar verkligen inte :( Ligger i soffan och kollar på Lyx fällan,  går nog och lägger mig sen.

Hoppas ni har det bra och får vara friska :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar