fredag 13 mars 2015

När man har ännu ett supertips!

Ni som har följt mig vet ju att jag är en "sucker" för matkassar. Såååå smidigt och bekvämt, man sparar både tid och pengar på det. Min favorit av de jag provat är ju Citygross, suveräna recept, fina råvaror och mycket prisvärd.

Men...nu käkar vi ju Paleokost så jag har valt att testa något annat ett tag. Mathem!!! Såååå... himla... bra! Jag ligger i sängen och storhandlar på mobilen, alltså hur coolt är inte det?! När alla somnat då sätter jag igång och väljer varor för glatta livet, hur smidigt som helst. Jag gillar deras grönsakskassar och fruktkassar väldigt mycket, finns både som ekologisk och vanlig. Jättefin frukt/grönt har dem valt ut och det är väldigt bra bredd på det de valt ut oxå. Väl värda att prova. Här hemma går det åt massor av frukt och grönt och 7 kg frukt går åt på en vecka här, men det finns även 4kg. Frukt finns bara 4kg, hoppas på att det kommer en 7a där oxå.

En stor fördel med Mathem är att du kan välja vilken leveransdag och tid du vill, det kallar jag service :)

Just nu har dem ett nykundserbjudande som innebär att varje ny kund får 150kr rabatt, inte illa alls :)

Så pys in och gör din första beställning här, och spar både tid å pengar  ;)

För en gångs skull är matshopping en njutning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar