fredag 22 maj 2015

När en liten sessa fyllt år!

Ja, så blev hon då fyra vår lilla sessa :) Otroligt vad tiden går snabbt. Jag kan knappt tänka mig att detta lilla energiknippe legat ombonad och tryggt i min mage för 4 år sedan. Ännu mindre när jag tittar på Colin och Kevin som nu sträcker sig nästan 2m upp. Älskade ungar, det absolut bästa jag åstadkommit i mitt 43 åriga liv.

Savanna fyllde egentligen år på måndagen, men för enkelhetens skull firade vi på söndagen istället. Och som vanligt firas födelsedagsbarnet med tårta, ljus och blommor på sängen :)

Det var ett stort leende med vilt hår som mötte oss när vi kom sjungandes med rosa bricka och färgglada paket.
Jag fastnade tydligen oxå på bild :)
Och som vanligt följer en massa trix och mix med nya leksaker :) Här bygger jag ihop en sparkcykel. Det mesta gick i frosttemat denna födelsedag, alltså filmen Frost. Det ska vara Frost i allt nu och värre blir det väl med 2an som kommer snart. 

På kvällen firade vi med familjen, lite god mat och självfallet tårta. Lille plutt åt marängtårta och jordgubbar så jag trodde han skulle spricka haha. Så det var verkligen en hit :)

En lugn och allmänt mysig födelsedag och barnkalaset har vi en annan dag. Blir nog på busfabriken i år.

Så nu njuter vi av 4 års åldern och dess charm. Det gäller att njuta och vara med, tiden går ju alldeles för fort.

Kram

2 kommentarer:

  1. Stort Grattis till Savanna och Glad Pingst till er alla <3 kramizzz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Hasse och tack detsamma!

      Radera