torsdag 20 augusti 2015

När det varit en dålig och en bra dag!

Gårdagen var hemsk!!! Alltså den där förlamningen. ....jag vänjer mig aldrig :( Låg i soffan så gott som hela dagen så slut jag var. Frank spelade så det var typiskt. Inte förrän framåt eftermiddagen lättade det något och Savanna och körde till Donken för att hämta lite mat. Och drt var anska påfrestande bara det. Ont i huvudet hade jag oxå och solen var så stark för mina ögon, jättejobbigt. Men det var typ vad jag orkade. Så det blev sängen tidigt, lite mys film på Netflix först. Sen somnade vi snabbt allihopa.

Idag var en myyyycket bättre dag. Lite trött men inte alls i samma utsträckning. Syster skulle komma över igen för en träff med mamma, så vi alla sågs i Teaterparken så barnen kunde få leka. Vilken lyx att få träffa syster och systerdottern 2 gånger på så kort tid. :)

Savanna och jag var redan där när mamma, syster och Aida kom. Och då kom dem med jättefina ballonger till Savanna, Aida hade redan fått sina, och godis. :) Savanna är så glad för sina ballonger, hon pussade dem t o m godnatt nu ikväll. Naaaw, så söt.

Jag fick faktiskt oxå en paket :) alltid kul med små överraskningar. Jag fick en ansiktskräm från ett märke som min mamma använder som ska vara väldigt bra. Så det var helt perfekt! Tusen tack :)


Så barnen fick leka ett tag sen promenerade vi bort till Margaretapaviljonen för glass och kaffe. Vädret var fantastiskt så vi satt ute och njöt och pratade lite om allt möjligt. Blir gärna svårt att sitta och prata ordentligt när barnen är med, man blir avbruten hela tiden :)

Men det var supermysigt iallafall. Efteråt var vi tvungna att köra hem å få lite mat i oss för sen var det tid för mig att åka och repa. Så hem och käka lite korv med bröd och sen iväg till lokalen. Savanna ville oxå följa med så det fick hon denna gång :)

Så det har gått i ett idag men känner mig fortfarande pigg och glad. Ligger visserligen i sängen nu, och kroppen är trött men huvudet piggt haha.

Hur har ni haft det då? Hur mår ni? Slut på semestern?

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar