söndag 30 augusti 2015

När gårdagen liksom bara försvann!

Ååååhhh, min gårdag var såååå tråkig :( Den spenderades mestadels liggande och med blurr i huvudet. Var så vansinnigt trött efter att ha kommit i säng 5.30 efter fredagens spelning, dessutom hade jag sån värk i kroppen efter ett litet besvärligare sätt att packa in och ut vår utrustning. Spelningen i sig var dock jättetrevlig, vi spelade för ett glatt dansant gäng. :) Men in och utpackning var som sagt lite bökig med smal hiss och långa avstånd.

Så in och utpackning tog lite längre tid än vanligt, men det jobbigaste för min kropp var de långa avstånden vi fick bära. Så fötter och kropp värkte rejält igår. När jag kom hem efter spelningen var jag vrålhungrig, hade ju bara ätit en räkmacka under hela kvällen. Så åt lite framför tv'n, sen slumrade jag till en stund...halvsittandes. Inte så skönt :P 

Tråkigt att spendera en hel lördag liggande. Men vad gör man när man måste? 
Ja, så var gårdagen. haha

Ja, det där är ju den glamorösa baksidan. Särskilt för en sargad kropp. 
Men vad gör man inte för konsten ;)

Kvällen avslutades iallafall med lite filmtajm :) En film som Frank och jag planerade att gå och se när den gick på bio, men det blev aldrig så av olika skäl :( Så det är en film vi velat se länge nu.
Dum och dummare 2
Trevlig och rolig film. Ettan var ett snäpp roligare, men så är det ju ofta. :) Men vi fick många grin och den är absolut sevärd.

Vad dagen har i sitt sköter har jag ingen aning om än, vi tar den nog bara lite som det kommer. 

Vad har ni hittat på i helgen då? :)

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar