söndag 16 augusti 2015

När man vill tipsa er!

Måste tipsa er om ett erbjudande som går ut idag. Ni vet dem där sängkläderna som jag bedyrar så högt, idag kan man köpa dem med 20% rabatt. Inte illa!

För er som inte vet vad jag talar om så är det världens skönaste sängkläder,  har aldrig sovit så skönt i hela mitt liv som i dessa. Som världens skönaste t-shirt fast bättre, och ju mer du använder dem desto skönare blir dem. Jag kan inte hylla dessa nog och nuförtiden vill jag inte sova på/i något annat.

Så nu finns dem med 20% rabatt så det är det perfekta tillfället att testa dem :)

Så passa på nu, erbjudandet gäller endast t o m idag! Ni hittar länken här under. Fungerar det inte att klicka på den så kopiera länken och klistra sen in den i er webbläsare.  Det här med länkar vill inte fungera riktigt med Blogger :( Annars kan ni gå in på http://www.sleepo.se och sen hittar ni beach house under varumärken.

Tjingeling :)

http://www.sleepo.se/varumarken/beach-house-company.html?utm_source=Sleepo+Nyhetsbrev&utm_campaign=fdb6dddaec-Nyhetsbrev+-+Helgerbjudande+20%25+Beach+House&utm_medium=email&utm_term=0_1c9d4a4549-fdb6dddaec-319650573

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar