tisdag 29 september 2015

När det är hektiskt!

Hej alla fina :)

Hur har ni det?

Här är det ganska ok nu men hektiskt. Savanna har hunnit vara sjuk i 2 omgångar på kort tid stackaren :( Vi har ju haft plutt och Emma här flera dagar i sträck och flera omgångar. Och han går ju på dagis och Savanna och fast ett annat dagis, så det är massor av baciller som hägrar. Kevin är hemma från Spanien så vi har försökt umgåtts med honom så mycket vi kan. Tyvärr åker han snart igen. :( Nu väntas min födelsedag runt hörnet och denna vecka hjälper jag dessutom Emma att fixa till lite i hennes lägenhet. Så förra veckan var vi och shoppade det vi behövde, igår målade hon och idag ska vi tapetsera, sätta möbler på plats, upp med gardinstänger, himmelsäng m.m. Blir nog inte klara idag. Vi får passa på medan barnen är på dagis så 3 dagar kan vi använda denna vecka. Sen ska jag själv hinna städa, planera och handla mat, fixa hålet i storarumsbordet där vi ska sitta och äta (mer om det en annan dag *skrattar*), spelar dessutom på min födelsedag och så repar vi väl en dag....stress stress. Satte mig dessutom å började sy gardiner till Emma igårkväll...

Så nu är jag ganska trött, sovit otroligt dåligt inatt och kom isäng sent så kunde behövt få sovit lite längre. Men men...så kan det vara. Den där förlamande tröttheten som jag hade har iaf lättat tack och lov, extremt jobbigt när den är där. Hoppas den håller sig borta nu.

Här ska dagen få komma igång, 1 kopp kaffe till, lägga lillan framför lite tecknat, packa bilen m.m. sen är man igång igen.

Hoppas ni får en fin dag alla!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar