onsdag 30 september 2015

När det rullar på!

Godmorgon!

Hur har ni det?

Här är det full rulle fortfarande! Gårdagen såg ut nått sånt här:

6.00 vaknar av Franks hemska larmsignal och vågar inte somna om trots att jag kunde sovit 1.5 timme till *suck*

7.00 ligger å vrider å vänder till 7 sen går jag upp. Kaffe!!! Ger djuren mat, släpper ut Gucci.

8.00 Väcker och bär ner en trött Savanna till tvn så hon kan vakna i lugn och ro. Mer kaffe!!! Fixar till oss.

9.00 till dagis. Skit, glömde Savannas väska. Upptäcker att det är fotografering!!! Tur jag tog de nya kläderna.

9.20 köper bullar till Emma.

9.30 Hemma och packat ihop lite, tar med mina vitaminer och lite frukt.

9.40 På väg, tanka och sen till Emma.

10.00 Framme hos Emma. Går igenom lite vad vi ska göra sen frukost.

10.30 - 13.45 Blanda spackel, spackla, städa, leta spann, blanda lim, tapetsera, skruva ner div, spackla igen, på med sista tapetvåden, kasta mig i bilen och iväg till dagis.

14.10 Hämta Savanna

14.30 Hemma och fixa lite mellan,  flingor och scrambled egg.

15.00 Fortsätta städa, tvätta, mat till djuren, planera för middag, skicka handlelapp till Frank, Frank kommer sent, sätta igång med maten, hämta Colin på bussen, mer tvätt, äta, fortsätta städa, ta in tvätt, vika tvätt, sätta på nytvättade kuddfodral, mer tvätt, plocka fram kläder för morgondagen

KVÄLL och helt slut!!!

En dag som gick i ett och var så trött när jag la mig. Sov jätteorolig och vaknade åter igen av Franks larm kl 6...bläää :( Savanna ligger i soffan men är jättetrött så får in och få liv i henne nu. Dagen kommer bli nått liknande gårdagen så längtar verkligen tills ikväll, och imorgon blir det sovmorgon! !! :)

Ha en toppendag allesammans!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar