måndag 23 november 2015

När det gör ont!

Hej :)

Har ni haft en bra helg?

Min har väl varit ok. Gårdagen var dock lite tuff. Fortsatte ju med mina kransar som planerat, men det var riktigt riktigt kämpigt igår. Har sådan vansinnig värk i min kropp, mina armar och händer gör så ont och gick knappt att lyfta. Och ryggen ska vi inte prata om :( Längesen jag hade så ont, nog ända sen min influensaperiod. Jag har ju ont varenda dag, men det är ju mer el mindre. Men jag har pressat min kropp rejält sista månaden, så är väntat :( Igår hade jag så ont att jag ville kräkas!

Jag har verkligen inte tid att sakta ner tempot, men måste om jag ska fixa helgen. Får göra mitt bästa helt enkelt.

Det blev brödbak oxå igår, ett helt nytt glutenfritt testade jag. Det var med bl a nypon och sååå gott det var, kommer jag absolut göra fler gånger :) Finax brödmixer är faktiskt väldigt bra och har alltid blivit nöjd. Prisvärda är dem oxå, glutenfria bröd är ju ganska dyra.

Idag blir det pepparkaksbak på dagis, en tradition som är ny för mig. Det går till som så att föräldrarna ses och gör vars sin stor pepparkaka till sitt barn, med godispynt och allt. Sen slås de in i cellofan och hängs i fönstret. Sen lottas det varje dag i dec tills alla barn fått sin kaka. Fin tradition tycker jag :) Savanna har beställt Frost av mig, hmmmm....lätt ju!? Så igår kväll kollade jag lite på nätet för att se vad jag kan hitta på som inte kräver värsta konditorverktygen. Ska fixa mall under dagen så får vi se var det slutar haha. Tar foto så ni får se :)

Så nu har jag fullt upp med andra ord och måste sätta igång. Ha en fin dag alla, här skiner t o m solen idag :)

Kram

2 kommentarer: