söndag 22 november 2015

När man känner julstämning!

Hej! :)

Hur har ni det?

Ja, igår sköljde verkligen de första julkänslorna över mig här hemma. Jag band ju kransar precis hela dagen, så huset doftade ljuvlig gran och cypress. Vi eldade hela dagen oxå, det var ju riktigt rått. Och sen kom den........snön! Savanna var överlycklig och sprang ut direkt. Och Gucci som oxå älska snön rullade sig om och om igen. Jag gillar oxå snön, men är helt nöjd med att titta på den ;) Sen åt vi otroligt god karregryta som jag förberett dagen innan och senare blev det filmtajm och lördagsgodis. Jag sitter ju i storarummet vid matrumsbordet och binder så kan liksom ändå vara med familjen och slå ett öga på tv'n. :) Väldigt mysig lördag trots stressen.

Men jag är så vansinnigt trött och min stackars kropp värker överallt. Jag är livrädd att min kropp ska svika mig när som helst och så kan jag inte stå på marknaden :( Det är ju typiskt så min kropp fungerar när jag har mycket att göra och är stressad....hoppas verkligen inte :(

Idag fortsätter jag med kransbindningen, massor kvar. Måste baka bröd oxå för vårt glutenfria är slut, och måste hinna ta ett varmt bad med lavendel. Måste belöna kroppen för allt hårt jobb :)
Vad ska ni hitta på idag?

Önskar er en fortsatt fin söndag, ses snart ;)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar