onsdag 16 december 2015

När man vill tipsa om en sista minuten julklapp!

Hej! :)

Hur mår ni?

Jag mår ok men jag fryyyser :( Varför ska det vara så himla kallt i stenhus?  Kvittar ju hur mycket jag klär på mig, ändå fryser jag. Avskyr verkligen kyla, och min kropp oxå. Brrrr! 

Nåja, tänkte ju skriva om något roligare egentligen :) Julklappar!!!

Har ni köpt alla julklappar än? Jag är nästan färdig, känns skönt. Avskyr att känna den där panikstressen i sista minuten, och det har jag internet att tacka mycket för. Hade inte haft ork eller tid att springa i affärer :) Nu har jag iaf ett toppentips på en sista minuten julklapp som uppskattas väldigt mycket av de flesta! :)

Kommer ni ihåg dessa fina canvastavlorna?


Helt klart ett av de bästa köpen jag har gjort till hemmet! 
Älskar att komma hem varje dag och mötas av dessa underbara ansikten, jag blir så glad och helt varm inombords. Älskade barn!

Och det är faktiskt mitt julklappstips! Personliga Canvas tavlor! Något som faktiskt uppskattas av de flesta, skulle väl vara de allra minsta då som fördrar leksaker istället :) Fast t o m de små kan uppskatta det faktiskt, man väljer ju helt själv vilket motiv man vill ha. Kan ju vara en vacker bild från utomlandsresan, Frostfigurerna man träffade på teatern, favoritcitatet, maten från festen, ett vackert piano, husdjuren...ja precis vad som helst! Och det bästa av allt är att man gör det med bara några knapptryck på mobilen :) Och tro det eller ej, 3 av mina tavlor är t o m tagna av ett foto med mobilen. Och ändå är det fantastisk upplösning! Teknikens under är verkligen imponerande, och med dagens mobilkameror  blir det så väldigt smidigt.



Eller, varför inte en julklapp till er själva? :) Dem julklapparna är ju allra bäst haha ;)

Så in till Önskefoto nu, ladda upp dina bilder, välj storlek och ev tillbehör. Kanske vill du ha bilden/bilderna i svart/vit eller sepia, då väljer du det. Sen är det klart och det är bara att luta sig tillbaka och vänta :) Varför stressa runt när man kan sitta hemma och njuta istället, för visst är det egentligen det julen handlar om! Mys i mängder och avkoppling med nära och kära :)

Ha en fortsatt fin dag, ses snart.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar