tisdag 26 januari 2016

När man får riktiga pengar tillbaka!

Hej!

Jag måste tipsa er om en superbra tjänst på nätet! 

Genom att gå via Refunder.se när du shoppar online så får du riktiga pengar tillbaka - även om butiken har REA. De har över 450 butiker att välja mellan så det finns något för alla! När du genomför ditt första köp för minst 100 kr så får både du och jag 50 kr i bonus och som ny medlem får du dessutom Dubbel Återbäring i 48 timmar. Jag har redan fått över 1500 kr tillbaka rätt in på mitt konto, ångrar mig bara att jag inte registrerade mig tidigare! :) Så för att registrera dig och få erbjudandet ovan, klicka på bilden och följ instruktionerna. Lätt som en plätt. Ni kommer inte ångra er!


Så här gör du:

Klicka på bilden
fyll i dina uppgifter
bekräfta ditt medlemskap i mailet du får

Nä du ska shoppa, går du först till refunder.se
leta upp din butik och klicka dig vidare till affären
shoppa

efteråt får du ett mail som berättar att dina poäng har registrerats

för att se hur mycket du tjänat in el för att begära utbetalning loggar du in på ditt refunderkonto, så finns allting där.

Det är verkligen superlätt och supersmidigt. Ibland får man t o m in sina pengar samma dag som man begärt utbetalning, men vanligast är dagen efter.

Lycka till! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar