torsdag 28 januari 2016

När man gillar utomhuslivet och kalas!

Hej!

Nu tänkte jag ge er ytterligare ett supertips :) Älskar verkligen att tipsa om smarta och snygga lösningar som förenklar livet litegrann.

Är du en riktigt älskare av uteliv? Kanske är du en campare? Eller en tältare? :) Eller gillar du bara att vistas utomhus så mycket som möjligt? I skogen eller parken? Gillar du picnick eller grillning? Har du en liten balkong eller en liten uteplats där du gärna sitter och fikar? Eller t o m en stor trädgård som du älskar att vara i? Brukar du hyra en stuga nånstans? Har du en koloni? Saknar ni ofta bord och stolar när ni ska ha gäster eller barnkalas? Har ni dåligt med förvaringsutrymme?  Oavsett så vill jag rekommendera en toppensida som passar er ALLA! Särskilt e som behöver lösningar för lite mindre ytor eller/och har ont om förvaringsutrymme! :) BS Camping och Fritid har något riktigt smart för er, kolla in detta:



Alltså, hur smart är inte detta? Bord med 4 sittplatser och när det inte används får det plats i den lilla väskan! Otroligt! Jag älskar verkligen smarta lösningar, och detta skulle man t o m kunna ha med sig på stranden eller perfekt till en grillkväll i naturen! Lite impad faktiskt :)
Finns några andra varianter också att välja mellan:


Tycker faktiskt alla är helt ok utseendemässigt, men den sista är nog min favorit.

Så.himla.smart! Eller hur!

Vi bor ju i hus och jag tänker hur skönt det skulle vara när hösten kommer och det är tid att ta in alla utemöbler...tjoff tjoff så var det klart. Och det tar knappt någon plats heller. Och så smart när man ska ha fest eller barnkalas hemma, ställ dem på rad och så en fin duk på...voila! Lika bra för den som bor i hus eller lägenhet. Nä, det här gillade jag verkligen. Hamnar på önskelistan direkt! :) 

Ni kan självklart även hitta en hel massa annat  kul och nödvändigt inne i shoppen, här finns något för alla. Jag har redan hittat massor :)

Ha en fortsatt fin dag!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar