måndag 11 januari 2016

När man mår pest!

Förutom att vi har sjukstuga här hemma så mår jag riktigt riktigt dåligt för tillfället. Inget känns meningsfullt och hade jag inte haft smått hade jag nog inte ens lämnat sängen :( Allt e så himla tungt, extremt tungt! Jag går med en klump i halsen, tryck över bröstet och gråten bakom ögonlocken hela tiden. Varje sekund kämpar jag med att hålla nån neutral fasad, kan ju inte gå omkring och gråta hela tiden. Och min hjärna jobbar på högvarv, måste lösa vardagen och måste hitta lösningar för att komma ur detta vaccumtillstånd. Är så vansinnigt trött och längtar till läggdax hela dagen, men när jag sen lägger mig har jag jättesvårt att somna *suck*
Det viktigaste är dock Savanna, så den lilla energi jag har går till henne. Och så får det ju helt enkelt vara tills det vänder, om det vänder :( Känns inte riktigt så för tillfället...men det brukar det ju göra. 
Hoppas ni har det bra där ute.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar