måndag 22 februari 2016

När man har svårt att hitta sin storlek!

Har du svårt att hitta den där perfekta klänningen i din storlek? Är du en strl 42 eller uppåt? Då ska du kolla in Zizzi.se :) Dem fokuserar helt på större storlekar och är det snabbaste växande klädmärket för kurviga kvinnor i Norden. Så här hittar du massor av fina kläder ända upp till strl 52 :) Bristen på storlekar ska aldrig behöva begränsa en!

Jag har valt ut några små guldkorn och den översta är min absoluta favoritklänning! Spets är verkligen tidlöst och är så vackert och denna modell gör dessutom underverk för figuren. Spets funkar ju både till vardags och till lite mer uppklätt, och ni vet väl att spets är "the new black" :)


Kan vara svårt att välja färg bara, för alla 3 var väldigt fina. En för varje tillfälle! :)




Denna är också så himla fin, även den väldigt smickrande för figuren. Och denna antikrosa färgen är ju helt underbar!




Och sista modellen i spets jag har valt är även den väldigt smickrande för figuren.


Sååå snygg ihop med en kort jacka och kanske ett par stövlar :)




 Sen har vi ju sommar runt hörnet, åhhhh som jag längtar! Så valde 3 fina sommarklänningar, den till vänster är min favorit. 


Snyggt till jeansjacka.




Dessa två valde jag mer som tunika till ett par tights eller ännu bättre, ett par tunna vida fladdrande byxor. :) 





Och sista figursmickrande modellen i härlig röd färg. Finns i svart också :) Tänk ett snyggt bälte till denna och ett långt halsband, supersnyggt! :)




Och nu till det där lilla extra som gör att klänningen sitter som en smäck, något som jag själv också använder. Shapewear!
Om du inte provat någon form av shapewear tror jag ni kommer bli förvånade över hur mycket de kan göra för figuren och silhuetten när du provar för första gången. Bra och effektiva shapewear följer kroppens konturer och stramar till, och stramar upp, på områden som man önskar skulle jämnas ut och verka mer platt under åtsittande klädsel.  Jag har själv haft mycket problem med att min mage svullnar upp, och då tycker inte jag det känns så kul med en figurnära klädsel. Särskilt när man står på scen och är i allas blickfång. Så älskar dessa! Finns i flera olika varianter så du kan använda under både byxor och klänning, en riktigt toppengrej helt enkelt! :) 


Så in nu och frossa bland alla skönheter hos Zizzi, och jag önskar er en fortsatt fin måndag!

Tjingeling


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar