torsdag 11 februari 2016

När man vaknar till en överraskning!

Hallon!

Hur har ni det?

Idag hade Gucci lämnat en stooor överraskning till mig, kul att börja dagen med att torka bajs :( Ni som har sett Gucci vet dessutom att det är inga små höga han lämnar precis! På 4 ställen dessutom, och mest i storarummet där han inte ens får vara. Så utan morgonkaffe var det bara att sätta igång, hela huset stank ju :( Det var inte lätt och magen höll på att vända sig många gånger, har svårt för det där med bajs. Fick helt enkelt hålla andan, annars hade det blivit mer än bajs att torka upp. Bläää! Som tur var så var det inte löst, underlättar ju lite. Så tror inte han är dålig i magen, tror bara det var akut. Vi sover ju uppe och jag brukar höra om han gnäller, men har inte hört ett dugg. Var nere och kissade tidigt och Frank går ju till jobb vid 7, och då var där inget. Jaja, det händer typ aldrig och är det akut så är det. Inget Gucci kan hjälpa ju :) Men den där doften sitter i näsan nu, öörrk :(

Nåja, nu tar vi tag i denna torsdag. Jag är fortfarande inte helt kry, känner mig trött och klen och är rosslig och slemmig. Men på bättringsvägen iaf :) hoppas nu dagisbacillerna håller sig väck läääänge. Ska försöka städa lite idag, huset förfaller helt när jag är sjuk :( Får ta det lugnt bara. Känner att jag iaf vill ta hela storarummet nu när Gucci använt det som toalett. Vädra och få bort den där doften. Sen kommer solen och går här, kanske tar Savanna och jag och går ut lite. Sen det vanliga, mat, tvätt, dusch, förbereda för morgondagen...ja, sånt där som jag gör varenda dag. Vad ska ni hitta på idag?

Kram

2 kommentarer:

  1. Stackars mammas pojke! Klart han inte gjorde detta med vilje!!

    SvaraRadera