tisdag 1 mars 2016

När man inte vet vad man ska göra!

Ja, jag har ju som sagt inte mycket tid för mig själv. Typ 3 gånger i veckan när Savanna är på dagis några timmar, thats it! Och när jag får tid för mig själv vet jag inte vad jag ska hitta på...inte för att jag inte har saker att göra. Snarare tvärtom. Och det är det som är problemet, vad ska jag välja att hitta på??? Ska jag:
Städa?
Rensa i rummet med kläder/syrummet?
Lägga mig och kolla PLL?
Ta en powerwalk?
Sy?
Blogga?
Läsa bloggar?
Måla?
Rensa Savannas rum?
Städa tvättstugan?
Rensa blomsterverkstaden?
Ta ett varmt bad?
O S V

Och vips har det gått 2 timmar och allt jag hunnit med är att gråta en skvätt, äta frukost och kolla lite i mobilen, och nu bloggar jag en snabbis :(

Så nu har 3tim kvar och jag har fortfarande inte bestämt vilket jag ska välja. Ja, vi får se vad det blir av det...
Önskar er iallafall en fortsatt fin dag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar