fredag 8 april 2016

När man vill ge ett livstecken!

Hej alla!

Hur mår ni???

Förlåt! Jag lever fortfarande...men nätt å jämnt haha Det har varit kämpiga veckor här, och jag har typ bara lyckats hålla näsan över vattenytan. Jobbat en hel del, går upp 5.30 och är helt färdig resten av dagen när jag har slutat. Går bara och längtar tills det är läggdax och har stupat i säng kl 20. Frank har dessutom jobbat kvällar och helger utöver sitt vanliga jobb, så vi har typ sagt hej på morgonen och thats it. Morgonen är dessutom absolut inget tid att prata på enligt mig, jag är sur och trött och behöver bara lugn och ro :)

Sen skulle bilen besiktas och behövde en totaltrengöring invändigt, så det fickan ta fatt i en dag efter jobbet. Dagen efter gick till själva besiktningen och lite matshopping *blä* och sen blev jag inringd till jobb på kvällen. En dag hade jag möte på AF,  som jag älskar...NOT!!!

Sen har vi fått en hyresgäst och jag har haft mycket jobb med att tömma och rensa Colins rum. Sen skulle det städas från topp till topp och det tog 2 dagar. Sen har jag även hjälpt till med själva flytten, så det har varit ganska kaotiskt.

Först igår orkade jag ta ner allt påskpynt och julkransarna på ytterdörrarna haha

Så det känns att man lever med andra ord :) Just det faktum att jag varit helt själv med allt oxå har varit extremt tufft. Levt som en ensamstående, fast fortfarande med en sambos disk, tvätt, post, m.m.

Hoppas det lugnar ner sig lite nu snart så man inte kollapsar på vägen :(

Nu ska jag iaf ta fatt i denna dan :)

Ha en fin dag alla!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar