lördag 18 juni 2016

När man haft en tuff dag (natt)!

Hej!

Hur mår ni?

Jag har haft en riktigt kämpig dag. Klockan ringde 6 men jag var sååå tung i huvudet och trött, det var riktigt kämpigt att ta mig upp. Sov jätteoroligt under hela natten så hade nog sovit max 1 tim. Första stopp är ju iaf alltid "finrummet" och dagen börjar med ett besök av blomsterveckan :( Mådde bara så himla illa och kunde inte ens tvinga i mig en smörgås. Uppblåst och öm i magen, ont i hela nedre partiet och dessutom hosta så jag kräktes ovanpå detta. Ingen bra morgon med andra ord :( Fick packat ner frukost och vitaminer och tagit det med mig till jobb istället. Det var trögt idag men fick en del gjort trots allt. Kom en ny kille som ska jobba i sommar och han avlöste mig i kassan så jag kunde fått gjort lite annat i butiken. Även längre bak i butiken, man blir ju lite låst när man är ensam i kassan. Men fick iaf kämpat mig igenom dagen och det var riktigt skönt att komma hem. Hade helst velat lägga mig och vila men F skulle iväg så tji fick jag. Och jag var tvungen att sysselsätta mig för att inte däcka, var så trött att jag kände mig som drogad. Som jag var där men ändå inte närvarande :( skum känsla.

Savanna och jag planterade lite blommor där ute och sopade fint, men glömde helt ta foto. Tar imorgon. :) Och jag hade bestämt mig för att inte stå med mat idag, det gjorde jag redan på jobb. Så idag blev det glutenfri pizza från bästa pizzerian. Jag var verkligen vrålhungrig för hade inte kunnat äta något på jobb hela dagen för illamåendet. Ja, tvingade ju i mig de där 2 mackorna som jag tagit med mig. Men jag drack maaaaassor däremot. Åt en banan när jag kom hem oxå, så fram till 18 hade jag bara fått i mig 2 rågmackor och 1 banan.

Efter pizzan var det som att klubba mig, t o m min s k autopilot "dog". Så Savanna och jag gick upp i sängen och kollade Daniel Tiger på Netflix, sen kom F så jag fick en stund helt för mig själv. Fast ville inte somna då, för så vaknar man sen och ska borsta tänder, kissa m.m. och det är för det första så tungt att gå upp då. Sen vaknar jag alltid till lite och kan ha svårt att somna om.

Så nu är jag verkligen redo för att sluta mina blå, känns som jag varit uppe i flera dygn. Morfinhosmedicinen (som däckar mig helt) är intagen och jag är sååå redo för att möta John Blund! Hoppas på en bättre dag imorgon då jag har trevliga planer på schemat.

Hoppas ni haft en fin dag.

Natti natti

4 kommentarer:

  1. Uuuush o piiii för röda veckan.,, krya på dig och hoppas du får trevligt i morgon <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, inget kul alls :( Tycker bara det blir värre med åren oxå. Tycker den kunde försvinna helt, behöver ju inte den mer :(
      Tack ❤ och detsamma till er ❤
      Kram

      Radera
    2. Ja, inget kul alls :( Tycker bara det blir värre med åren oxå. Tycker den kunde försvinna helt, behöver ju inte den mer :(
      Tack ❤ och detsamma till er ❤
      Kram

      Radera
    3. Ja, inget kul alls :( Tycker bara det blir värre med åren oxå. Tycker den kunde försvinna helt, behöver ju inte den mer :(
      Tack ❤ och detsamma till er ❤
      Kram

      Radera