tisdag 21 juni 2016

När man vill tipsa om världens bästa!

Ni som följt mig ett tag vet att jag höjer ett visst märke på sängkläder till skyarna. :) Jag är ju väldigt känslig i huden p g a min fibro och minsta veck och strävhet i sängen gör att det gör ont. Så efter att ha läst om Beach House sängkläder ett tag beslöt jag mig för att prova själv. Dem är ju ganska dyra så passade på när det var ett erbjudande, men när jag fick dem och öppnade så tänkte jag direkt att -det kan ju inte vara så märkvärdigt med dessa.

Men OJ så fel jag hade!!! Vilka sängkläder!!! Jag har ALDRIG sovit så skönt i hela mitt liv. Dem är hel gudomliga. Och ju längre du använder dem, desto skönare blir dem. Jag rekommenderar verkligen dessa till ALLA! Och passa på nu isf för nu har Sleepo 25% på hela Beach House sortiment!!! Ett riktigt supererbjudande!


Dessa har jag:
Älskar denna färgen.

Och dessa två varvar jag med alltid, använder inga andra sängkläder mer. Trots att jag har hur många snygga set som helst.

Dem har även pyjamasen och nattlinnen, dessa ovan har jag. Supersköna! 

Och Savanna måste ju oxå sova skönt och fick ett för barn fast i rosa :) Till det fick man oxå en liten nalle, så söt :)

Men det finns massor av annat oxå:


Och det finns klart ännu mer att välja på :) och massa olika strl, så klicka på bilden nedan och ploppa in och kolla utbudet. Som sagt, rekommenderar sängkläderna varmt. Värda varenda krona :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar