fredag 22 juli 2016

När det är tid IGEN!

Ja, så var det då dax igen :( Vaknar med tjock hals och värsta halsont idag, känner mig nästan lite febrig. Har haft rinnande näsa nu några dagar och trodde väl att det var efterdyningar efter förra omgången, men icke. Alla är förkylda här hemma så borde egentligen inte vara förvånad, Emma hostar jättemycket, barnen e snoriga och förkylda. Kevin var här några dagar förra veckan innan han skulle till Spanien igen och jobba och han har varit förkyld och haft hosta ett bra tag. Ev och Colin har oxå varit ett tag, och likaså Frank. Så det var väl egentligen väntat, trodde dock jag var immun vid detta laget...så många förkylningar som jag har haft.  Borde iaf vara! Vet ju att min immunförsvar är nere p g a Borrelian,  men borde iaf få vara frisk nån gång. Kommer berätta mer om detta en annan gång.

Det var iaf väldigt kämpigt att gå upp idag. Ställer kl varenda morgon så vi har lite rutin, men idag var trögt :) Kände faktiskt igår också att jag var segare än vanligt, men la ju plattor 3 dagar i sträck så hade ju inte varit konstigt. Det blev ingen tvättstugerensning men rensade lite i rabatten iaf.


Hoppas iaf ni har det bra i sommarvärmen, verkar ju faktiskt som den ska stanna ett tag nu iaf :) Ha det bäst!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar