lördag 23 juli 2016

När man är så nöjd!

Ja, jag gav ju er en liten hint igår om något väldigt vackert jag köpt som jag velat ha vääääldigt väääldigt länge. :) Har säkert velat ha den i 2år om inte mer :) och då fanns det inte denna färg utan endast i vitt. Den vita är precis lika vacker, men tyckte denna färg passade lite extra i vårt sovrum. Kolla bara in så fin!!!

                  
Fortfarande i sin kartong!
(Thessan, du hade så rätt så ;) )

Släckt.

Tänd

Älskar denna fjäderlampa och från allra första början tänkte jag att en vit skulle vara så fint i Savannas rum. Just vid det tillfället hade jag lampor i alla rum som jag var nöjd med, plus att jag tyckte den verkade besvärlig att rengöra/damma. Tycker fortfarande att en vit skulle vara fint inne hos Savanna, men nu även till storarummet haha. Men hur kul är det att ha likadana lampor i hela huset :P Men nu såg jag faktiskt att det hade kommit i grått oxå, wawiwaw så snygg! Och det där med rengöringen var inte alls så krångligt visade det sig efter lite närmare efterforskning. Dammsuga lite lätt och voila, som ny! :)

Så nu hänger den äntligen här och sprider ljus och glädje, och den är ju bara så fantastiskt fin!

Här hittade jag lampan till bästa pris! :)

Fortsatt trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Ja tänk jag gissa rätt. Men jag kom ihåg att du nämnt denna lampan innan. Den är väldigt vacker! , men av äkta fjädrar jue... Bara inte gässen plockas levande =0/

    SvaraRadera
  2. Ja, jag misstänkte det :)
    Ja, äkta fjädrar men ska inte vara från levande. Då hade jag inte köpt :( Köper inte ens påskfjädrar längre.

    http://www.globalxdesign.com/fj%C3%A4derlampa-Eos-pendel-ljusbrun-vita

    Kram

    SvaraRadera