fredag 22 juli 2016

När man hittat på ännu mer!

Hej!

Hur har ni det? :)

Kändes faktiskt lite bättre i halsen i morse, efter div huskurer. Så skönt! Var rädd att det skulle bli värre eftersom jag jobbade igår, min kropp fungerar ju oftast så. Men inte denna gång, tack och lov. :) Men det var ganska tungt att jobba igår, kände mig helt dimmig i huvudet  :P var helt färdig när jag kom hem. Men idag är det en helt ny dag och idag chillar vi :) Imorgon är det jobb igen, långt pass, så behöver krafterna. Sen hoppas jag må lite bättre i veckan så vi kan hitta på lite kul, hoppas vädret håller i sig!

Förra veckan hann vi förresten med Vellingeblomman oxå :)

Så söta, tänkte Savanna och jag ska göra sådana nån dag :)

De har ju byggt en helt ny trädgårdsland som förlängning på den gamla. Jättefin och där man även kan sitta och fika. :)

Vi gick en sväng och fikade i vanlig ordning. Gillar att caféet har många glutenfria alternativ och dessutom väldigt bra priser. Däremot så är mycket ändrat av maten och tyvärr till det sämre :( Kul med nytt men de har tagit bort saker från smörgåsarna t ex som är till det sämre. Det glutenfria brödet är oxå utbytt mot ett sämre :( så det är lite tråkigt. Men!!! Ni måste bara smaka deras nya hemmagjorda glass och sorbet, sååååå god!

Sen fick barnen leka lite och vi gick en sväng i både nya och gamla trädgården. Ja, lite allmänt Vellingeblommanmys helt enkelt. Jag fick köpt med mig en ny ros hem...eller hrrmmppfff, när jag kom hem visade det sig att jag köpt en likadan förra året haha Åldern? :P Tänkte först att jag skulle köra å byta dagen efter, men så -äh! Gillar den (uppenbarligen eftersom jag köpte två) jättemycket så gör ju inget att jag har två :)

Men nu tar vi fatt i denna lördag iaf, önskar er en fortsatt fin dag! Återkommer med vad jag köpt för fint! :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar