torsdag 21 juli 2016

När något har kommit på plats!

Hej!

Hur mår ni därute?

Själv så e jag ganska trött efter plattläggningen, det känns i typ alla delar av kroppen. :) Men så är det ju, även för de med friska kroppar. Det var ju ingen stor yta och inga tunga plattor. Men man sitter ju konstigt, sen hämtar man plattor och bär dem, sen hämtar man sättsand i stora spannar. Så det känns. Men nu är iaf gången "färdig", måste bara vänta på att sambon ska dela lite plattor till mig oxå. Sen jag kan lägga the finish, ytterkanten!


Längre fram är där oxå en yta som behövs fixas, men får se när jag orkar ta fatt i det. Behöver nog vila lite mellan. Ska dessutom jobba imorgon så behöver spara lite på krafterna. Men det känns iaf bra att fått gjort lite. Vet att det inte är 100, svårt att få allting rakt utan att behöva gräva upp allt. Hade jag lagt plattorna jämnt med de andra, hade jag först få gräva jättemycket, sen hade det inte blivit i nivå med uterummet. Och det kan jag ju inte flytta precis :) 

Fick även städhjälp igår, ääääntligen. Skulle ju haft förra veckan egentligen, men personen dök aldrig upp :( Så nu fixade jag någon annan istället :) Och det var sååå skönt att komma ner i kök och hall imorse, väldigt lättnad för mig.

Så försöker ta det lite lugnare idag, kanske påbörjar lite rensning och städning i tvättstugan. För av någon anledning så tror alla att det är ok att bara ställa in en massa där, så där är alltid kaos. Och vem är det som får ta det sen, jo Moi! :(

Ja, vi får se hur det blir. Önskar er en fortsatt fin dag iaf!

Tjingeling ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar