onsdag 27 juli 2016

När vissa inlägg tar lång tid att avsluta!

Halloj!

Allt bra? :)

Ja, alltså detta började jag på igår morse:P Och igår var ingen bra dag. Den började helt ok, men sen svängde det och jag gick bara omkring och var helt slut och väldigt irriterad. Så jag började skriva när allt kändes ok, sen vände det och inspirationen ville inte infinna sig igen. Så kan det bli ibland.

Nåja, vi har det ganska bra :) Har jobbat en del och fortsätter snyta mig helt galet mycket, men det känns ändå ok.  Tisdagen var sååå lugn och skön och verkligen behövlig för både Savanna och mig. Det blir ju ganska hektiska dagar nu när lilleman oxå  bor här, fullt ös på honom och Savanna ihop. *puha*

Så i Tisdags "låste vi in oss", eller rättare sagt blev inne å öppnade inte dörren på vid glänt som vi oftast gör nu på sommaren. Vi hade öppet till altanen istället :) Sen mös vi i soffan, sen lekte Savanna medan jag gjorde frukost. Åt frukost i soffan och tog det allmänt lugnt. Köket var kaos efter helgen eftersom jag jobbat så fick rymt upp allt efter frukost så det blev fint igen. Tvättade lite och vek tvätt. Sen gjorde vi oss iordning i lugn och ro och begav oss till Emporia en sväng. Hade lite ärenden och så träffade vi Colin och Ev och åt tillsammans :)

Min lilla sushigirl. 
Hon fick välja mat själv och valde sushi som vanligt.
Så vi åt i lugn och ro och njöt av sällskapet, älskar att umgås med dessa finingar. Ett "måste" när vi är på Emporia är såklart Zara! :)

Älskar Zara och älskar dem ännu mer när dem har rea haha

Så en väldigt bra tisdag hade vi :) Gårdagen glömmer vi och idag har Savanna och jag cyklat en hel massa. Kommer nog ha värsta träningsvärken i benen imorgon. Men mer om det en annan gång :)

Ha en fortsatt fin kväll.
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar