fredag 12 augusti 2016

När det känns att man har jobbat!

Hej!

Hur mår ni?

Jag jobbade 4 dagar i sträck, fred - månd och är fortfarande så trött. Jag ääälskar att jobba men 4 dagar i sträck är egentligen mer än vad jag klarar. Sista dagen fick jag dessutom blomstervecka och var så utmattad att jag fick ha en öppen plastpåse under disken haha Tack och lov så slapp jag använda den, fick ta det lungt och gick ut och tog luft ofta. Skulle sett ut nått det om jag plötsligt fått dyka ner under kassan för att kräkas :P

Så det har varit återhämtning som gällt dessa dagar, så gott det går iaf med hus, hem, barn, trädgård m.m.

I tisdags behövde jag köpa hundmat och orkade inte laga mat, så i sista minuten bestämde Emma och jag att vi skulle sticka till Pizza Hut med ungarna. Jag är helt hooked på deras glutenfria White honey cheese pizza med chevreost och honung. Its to die for!!! Lite kaotiskt dock med två småttingar på restaurang, tror folk var lättade när vi gick hahaha

På vägen hem tankade vi och handlade och så var den dagen slut.

I onsdags kom Ev och hjälpte mig med städningen. Det är så fantastiskt skönt med städhjälp, det hjälper mig så himla mycket. Är så tacksam. Sen till middag värmde vi pizza som vi tog med hem från Pizza Hut. :)

Igår hjälptes Savanna och jag åt med världens godaste thaisoppa!

Hade inget recept, men ska försöka komma ihåg hur jag gjorde *hahaha* och skriva ett eget inlägg. Supergod blev den :) Ja, och sen var det kväll och Savanna blev en tand fattigare :)
Jag kom i säng jätteskönt igår och det känns idag. Jag har svårt att somna och svårt att sova för tillfället, för mycket oro omkring mig för tillfället. Hade en riktig gråtdag igår, skriver nog ett eget inlägg om detta.

Nu ska jag iaf hoppa i duschen tänkte jag, ska iväg en sväng sen.

Ha en fortsatt fin fredag.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar