fredag 2 september 2016

När man hunnit med en hel del trots allt!

Hej :)

Förlåt min lilla frånvaro, tycker tiden bara rullar iväg här. Och nu har ju vardagen kommit igång igen och rutiner börjar om. Tycker det är skönt med rutiner och att komma upp på morgonen, men man är ju lite trött innan man fått allt på styr. Mycket att tänka på och tider som ska hållas. :) Även om jag ändå försökt hålla någorlunda tider och rutiner även under sommaren, så har man ändå tagit det lugnt och lite som det kommer. Och min envisa förkylning håller i sig. Hade faktiskt en vecka nu som kändes helt ok, men så bytade jag örter och så var det tid igen. Och nu är även Savanna förkyld, hela dagiset vimlade ju av snoriga småttingar.

Som jag skrivit innan så har jag känt mig lite stressad över att jag varit sjuk stor del av  sommaren och inte kunnat hitta på så mycket med Savanna som jag egentligen velat...men så tänkte jag efter lite...

Vi har ju varit på en hel massa lekplatser :)


Sen var vi ju på Blå Planeten i Danmark :)


Och vi har varit på bio och sett Husdjurens hemliga liv.


Leos Lekland har vi oxå busat på :)


Och vi har varit på Tivoli i Danmark precis i början av sommaren! :)

Första gången som plutt äter sockervadd :)


Det har såklart varit midsommar och då var vi i Hammars park :)


Vi har restaurangat och fikat en hel massa gånger :)


Vi har ridit :)


Det har badats, både utomhus och inomhus! Både i baljor, bassänger och i hav :)


Vi har passat på att baka när det var inomhusväder.


Sen har vi hunnit med några vändor till Vellingeblomman.


Sen var vi ju på Bonbon land :)


Och förutom detta har vi pysslat och myst, lekt med kompisar och shoppat lite. Vi har varit i trädgården och planterat, cyklat OCH tappat en tand :)
Nä, så man får väl ändå säga att vi hunnit med en hel massa och att det blev en lyckad sommar trots allt :)

Nu måste vi fixa till oss och vi iväg på dagens planerade äventyr. Hoppas ni har det bra och att ni mår bra. Ha en fortsatt bra lördag.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar