fredag 11 november 2016

När det går framåt!

Godmorgon!

Idag mjukstartar vi :) Kramas å ligger å småpratar innan vi ska fatt i dagen. Solen strålar in genom fönstren och gör en lite piggare, älskar solen. Lite tråkigt dock att det inte blev så mycket av snön som föll igår kväll :( hade varit så kul för S att vakna till ett vitt landskap. Men vi håller tummarna för mer snö till helgen istället :)

Idag ska jag fortsätta i köket och måla den andra väggen som ska vara grå.

De andra blev ju klara igår och om jag hinner idag tänkte jag få upp tapeten i hörnan :) Så spänd. Jag har ju bilder i mitt huvud över hur det ska bli, men att verkligen få det på plats är en sån härlig känsla. Särskilt om man är nöjd med resultatet! Än sålänge är jag jättenöjd iaf, men man vet ju aldrig ;)

Sen hämtade sambon något igår som jag är väldigt nellad på att få på plats :)

En lite tjuvtitt ;)

Känns så himla roligt med lite nytt och jag behövde verkligen detta. Få skapa, få vara kreativ och samtidigt få lite nytt och fint omkring oss. Förhoppningsvis sprider det sig som ringar på vattnet så vi kan bli färdig med allt nu. :)

Så nu blir det lite frukost sen sätter vi igång :)

Ha en fin dag alla ni där ute.

Tjingeling 

1 kommentar:

  1. Väntar med spänning på slutresultatet... ser ju ut att bli riktigt snyggt! Kommer passa sååå bra med grått, å golvet får ju ett lyft =o)

    SvaraRadera